Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2013

ΖΑΚΥΝΘΟΣ – Το «ελληνικό πρωϊνό» ήταν για λίγους

ΖΑΚΥΝΘΟΣ – Μεμονωμένες, και όχι οργανωμένες, ήταν οι προσπάθειες που έγιναν φέτος από τους ξενοδόχους για να υπάρχει «ελληνικό πρωϊνό» στις επιχειρήσεις. Στόχος ήταν η ανάδειξη της ζακυνθινής γαστρονομίας ως ένας από τους πιο καθοριστικούς και αντιπροσωπευτικούς πρεσβευτές του ελληνικού τουρισμού.

«Είναι γεγονός πως αυτή η πρωτοβουλία που είχε πάρει από την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο δεν… εφαρμόστηκε σε πολλά ξενοδοχεία του νησιού μας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η συνεργασία με την Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών και τους παραγωγούς δεν προχώρησε, επειδή οι ίδιοι δεν κατάφεραν να οργανωθούν. Όπως και να ΄χει, πρέπει να πω ότι σε όσα ξενοδοχεία είχαμε τοπικά προϊόντα οι τουρίστες δήλωσαν κατενθουσιασμένοι. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα στοιχείο, που πρέπει να αξιοποιήσουμε τα επόμενα χρόνια» ανέφερε το μέλος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, Χριστίνα Τετράδη.

Τι επιτυγχάνεται…

Ερωτηθείσα για το τι επιτυγχάνεται με το «ελληνικό πρωϊνό», η πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Λαγανά υποστήριξε πως το μεγαλύτερο όφελος είναι το παρακάτω:

«Η ικανοποίηση του ξενοδοχειακού πελάτη μέσα από τη γνωριμία του με τα τοπικά προϊόντα και την τοπική κουζίνα κάθε προορισμού. Η γνωριμία αυτή είναι γευστική, γνωσιακή και πολιτιστική. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι τελικά το ελληνικό πρωινό με εξαιρετικά τοπικά προϊόντα, με γαστρονομική τέχνη και αισθητική παρουσίαση, είναι μια σημαντική επένδυση, αφού το επιπλέον μικρό κόστος αναβαθμίζει σε μεγάλο βαθμό την αξία, το κύρος και τα έσοδα του ξενοδοχείου».


www.imerazante.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι ευπρόσδεκτα, αρκεί να μην συκοφαντούν ή να θίγουν κάποιον. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...